Cerita Humor Jawa : Numpak Bus Nek Duwe Brengos Ora Ditarik

Kang Sun | 3:26:00 PM | 27 komentar




Kang Sun : " Lik, sampeyan tau numpak bus umum ora ? "
Lik Paijo  : " Yo tau no, Kang...lha emang ono opo? "
Kang Sun : " Sampeyan nek numpak bus mesti ditarik ongkos to, Lik? "
Lik Paijo  : " Kowe ki yo aneh kok, Kang...yo mesti ditarik to yo "
Kang Sun : " Sampeyan ngerti ora, Lik ngopo kok ditarik?
Lik Paijo   : " Lha wong kuwi ki salah sijining pakaryan kok, golek duwit, opo ora kepengen oleh untung sing duwe bus ki, yo mestine wae ditarik "
Kang Sun  : " Kliru, mergone sampeyan ora duwe brengos, mulane ditarik..."
Lik Paijo    : " Haaaahh,,...ngawur ae! "
Kang Sun  : " E...ra percoyo "
Lik Paijo    : " Halah...ra ngandel '
Kang Sun   : " Ngerti  Pak Raden opo ora, wonge iku duwe brengos nek numpak bus kae ora tau ditarik "
Lik Paijo    : " Mosok to, Kang? "
Kang Sun   : " Kok ora percoyo...."
Lik Paijo    : " Wah..enak no nk...kok iso piye ma? " "
Kang Sun  : " Yo jelas ora ditarik, brengos ditarik ki larane amit amit jabang bayi tenan kok, Lik "
Lik Paijo   : " O...semprul tenan kowe ki, Kang!!!! "
Kang Sun  : " Ha ha ha...kabuuuuuurrrr "


Category:

About Do You Know Indonesia ?:
Blog Do You Know Indonesia merupakan sebuah blog yang berisikan tentang semua hal mengenai Indonesia. Mulai dari kategori Bisnis Online Internet, Web Hosting, Musik, dll. . You can find about Indonesia here!http://sunotoaw.blogspot.com

27 comments:

  1. Selamat Mala Kang Sun, Senior saya yang apa yah..? yah pokoknya
    Segalanya deh. Ceritanya unik Peran utama dan piguranya oke banget
    Salam hormat deh buat Peran utama Kang Sun dengan Lik Paijo
    Hahahah lucu ceritane Kang? Tapi panjenangan mesti ati-ati lho Kang
    Ne iki yen Pak Radene ndelo iki artikel mesti ngangbek maring sampean
    Lho Kang hehheheh guyon Kang ojo bendu njih....?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahhh, terlalu berlebihan bila Mas Saud menganggap saya itu Senior, saya itu masih terlalu muda dalam segala hal, terutama pengalaman, terima kasih atas sarannya....

      Delete
  2. Ne aku kirang teges gambare panjenengan lan Lik Paijo koyo opo yo Kang
    Rupae..? sae pisan niki ceritae Kang, sakedik nanging gawe kulo cengar cengir hehhee

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fasih juga rupanya berbahasa jawa, he he...

      Delete
  3. sepertinya ceritannya lucu nih.. tapi sayang saya tidak mengerti Kang... Translatenya dong

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha ha ha, dari dulu Mang Yono requestnya Translate melulu...

      Delete
  4. wwkwkwkwkwkw, ajorrrr temen to lik gawe cerito isok ae hahahaha

    ReplyDelete
  5. Mantab ceritane, kunjung balasan

    ReplyDelete
  6. Kirain narik ongkos, taunya brengos.. Tapi untung gue gak kumisan hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Belum tumbuh kali, wkwkwk...

      Delete
    2. Hemmm...tunggu 3 atau 4 tahun lagi mungkin kalau naikbus umum nggak akan ditarik, ha ha ha....kumisnya!

      Delete
  7. hahahahahyahahahahaha, tak kiro beneren gak ditarik ongkos ,,, ealah ..... :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Emang beneran nggak ditarik kok, Sob....brengose, wkwkwkwk!

      Delete
  8. Waah ceritone kangsun iki aneh aneh wae.. wkwkwk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tapi kalau adminnya nggak aneh, 'kan, he he...?

      Delete
  9. Replies
    1. Ceritanya apa Kang Sun-nya yang semprul, Om?wkwkwkwk....

      Delete
  10. Replies
    1. Tak apalah kalau belum ngerti, tapi untuk sementara ikut tertawa aja ya, Mbak! hi hi...

      Delete
  11. kalau punya kumis pasti sakit yah kang kalau sampe ditarik, bener juga sih hehe...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Emang Mas Anthonie udah pernah pelihara kumis?he he...

      Delete
  12. Hahahahahaha... Gokil bener ceritanya mas... ampun dehhh

    ReplyDelete